Educació

L'institut “La Senda”de Quart es manifesta davant de Conselleria

La mobilització va estar aprovada per l'assemblea de l'alumnat i les mares i pares del centre abans de cloure el curs

Una repre­sen­tació dels diver­sos sec­tors que com­po­nen el cen­tre edu­ca­tiu La Senda de Quart de Poblet, han rea­lit­zat una con­cen­tració soro­llosa a les por­tes de la Con­se­lle­ria d'Edu­cació.

Aquesta acti­vi­tat rei­vin­di­ca­tiva ha comp­tat amb l'assistència de repre­sen­tants de tots els mem­bres de la comu­ni­tat edu­ca­tiva pro­vis­tos de pan­car­tes i car­tells al·lusius als retalls que la Con­se­lle­ria ha pre­vist per al cen­tre en con­cret i per al con­junt del sis­tema edu­ca­tiu valencià, en gene­ral.

L'acti­vi­tat ha estat pro­mo­guda degut a l'anunci de l'aug­ment d'alum­nes per aula , les reduc­ci­ons en les uni­tats de l'Edu­cació Secundària, la supressió de pro­gra­mes espe­ci­als i d'atenció a la diver­si­tat, la supressió d'hores de reforç i des­do­bla­ments del pro­fes­so­rat, la reducció de la plan­ti­lla glo­bal del cen­tre i el tracte dis­cri­mi­na­tori de la Con­se­lle­ria en favor d el'ense­nya­ment con­cer­tat en detri­ment de l'ense­nya­ment públic.

Coincidència amb Almàssera

Pere Rossell

A la mateix hora i en el mateix indret, han coincidit els components de l'institut “La Senda” amb la representació de la Plataforma per l'Ensenyament Públic d'Almàssera, que presentaven un bon toll de signatures i escrits en demanda de la construcció del centre públic d'Educació Infantil i Primària Carraixet, promès des de fa vora tres anys i que, encara ara, es troba instal·lacions provisionals.

Malgrat la propaganda feta pe l'anterior responsable d'educació en que s'hi deia que s'havia construït un centre per cada dia de l'any, la realitat s'obstina a demostrar que hi ha moltes més deficiències que encerts en el camp de les infraestructures educatives.

En aquest sentit, també es recorden sonades protestes de l'IES Riu Túria de Quart de Poblet i la recent demanda d'un centre per a la formació d'adults a la ciutat de Torrent de l'Horta, entre les múltiples demandes d'arreu el territori valencià.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.