Olot Motor adapta la seu als clients internautes
Ara, la majoria només visita dos cops el concessionari, perquè prèviament ja s'ha informat
És dels primers a assumir la nova imatge de marca
Les visites al concessionari de vehicles s'ha reduït de set a només dos perquè els clients ja hi van informats a través d'Internet i el concessionari Nissan Olot Motor s'ha convertit en un dels primers de l'estat espanyol a reconvertir les seves instal·lacions en un showroom retail concept que s'adapta a aquesta nova manera d'entendre el mercat de l'automòbil. De fet, no en va, el concessionari garrotxí, que dirigeix Jordi Teixidor, ha estat guardonat set vegades amb el Global Nissan Award, el premi intern de la marca que l'acredita com al millor concessionari Nissan de l'any fruit del buidatge de les enquestes de satisfacció dels clients.
Teixidor va recordar durant la inauguració de la remodelació que fa 22 anys que tenen la seu a les Preses i al límit amb Olot i la imatge de marca i el servei al client han estat sempre la seva obsessió. Segons ell, aquests mateixos actius estaran presents a la línia de futur. El conseller delegat de Nissan Espanya, Marco Toro, va remarcar que el concessionari olotí està sempre un punt per sobre dels índex de satisfacció dels clients i va fer públic el compromís amb els clients de Nissan de gratuïtat d'un vehicle de cortesia, assistència en carretera, revisió amb informació transparent i el preu més baix del mercat per a les reparacions amb peces Nissan.