Turisme
Salou renova la seva marca per esdevenir “la platja d'Europa”
Salou, la platja d'Europa. Aquest és l'eslògan amb el qual es donarà a conèixer Salou a l'exterior com a destinació turística de qualitat. Després de disset anys, el Patronat de Turisme ha renovat la seva imatge per una de “més moderna, on es transmetin els valors i atractius diferencials de la nostra destinació turística destacada a la Mediterrània”, va remarcar l'alcalde, Pere Granados. El gerent del patronat, Juan Carlos Capilla, va explicar que les lletres de Salou presenten cinc colors que li donen un aire “de canvi i de ciutat viva”, en què es potencia la percepció de destinació global –reforçada amb el color lila– i de centre neuràlgic pel turisme de sol i platja que inclou parcs temàtics. La idea de destinació global es reforça amb la substitució de l'eslògan Costa Daurada –que desapareix– pel de Platja d'Europa. El logotip es desplegarà a tots els suports (oficines de turisme, catàlegs, etc.).
La marca s'estrenarà, a partir del 4 d'abril i durant la Setmana Santa, en els trenets turístics, que, com a novetat, s'han adaptat a persones amb mobilitat reduïda i incorporen una audioguia per a adults i una altra per a infants.