Societat

El 112 rep més de 200 trucades relacionades amb les pluges

El Baix Ebre i el Tarragonès són les comarques amb més avisos al telèfon d’emergències

El telèfon d’emergències 112 ha rebut fins a les dotze del migdia d’aquest dimecres 228 trucades per 107 incidències relacionades amb les pluges de les últimes hores. Per comarques, el Baix Ebre és la que ha registrat més avisos, amb 76; seguida del Tarragonès (52), el Baix Penedès (31) i el Segrià (26). Per municipis, Tortosa amb 70 trucades i Tarragona amb 31, són els que n’han emès més. Aquest dimecres al matí els principals focus de tempesta han estat al Baix Penedès, Garraf i Tarragonès. Al Vendrell o a Roda de Berà, per exemple, ha pedregat. Tot i això els Bombers no han hagut de fer cap sortida.

Les tempestes de dimarts van deixar fins a 69 mm a Aldover, 59 a Horta de Sant Joan o 47 a Tamarit, segons ha informat el Servei Meteorològic de Catalunya. Alhora es van registrar 3.552 llamps núvol-terra a Catalunya, dels quals 1.600 al Baix Ebre.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

lleida

El catàleg de béns protegits de Lleida creix fins a 552 elements

Lleida
societat

Catalunya lidera el rànquing estatal en desnonaments

barcelona

La DO Cava es reivindica

Barcelona
calonge i sant ANTONI

Inicien les obres del Centre d’Interpretació del Vi

calonge i sant antoni
La lluita contra el despoblament

Cap municipi sense banc

GIRONA
SOLIDARITAT

‘El Messies’, en favor de La Marató de TV3

SALUT

Cinc anys del bosc de l’hospital d’Olot que vincula natura i nadons

OLOT

Quinze magnífics (de moment)

Barcelona
tarragona

Un túnel de llums de 33 metres de llarg que sincronitza llum i so, novetat de Nadal a Tarragona

TARRAGONA