Societat

La Grossa cau a Barcelona

Un supermercat de Gràcia ven 8 bitllets del 3829 i reparteix 1,6 milions d’euros

Un supermercat del carrer Massens, al barri de Gràcia de Barcelona, ha venut el número 3829 que aquest matí ha estat agraciat amb el primer premi del sorteig de la Grossa. Els portadors del bitllet rebran 200.000 euros de premi. Les aproximacions també estan premiades.

El supermercat Sorli que ha repartit la sort només ha venut vuit bitllets del número, fet que suposa haver repartit 1,6 milions d’euros. La resta del premi, 42 números , per valor de 8,4 milions d’euros, es queden a la Generalitat que ho destina a finalitats socials amb la resta dels beneficis.

Es desconeix encara qui són els afortunats. Aquest migdia encara no havia aparegut cap dels premiats. Els treballadors del supermercat, molt contents, creuen que són veïns del barri que els tenen com a clients habituals.

El segon premi, el 4232, ha estat venut a Sant Just Desvern. Els bitllets estan premiats amb 65.000 euros. El tercer premi ha correspost al número 88158, premiat amb 30.000 euros cada bitllet, i que ha estat distribuït a Cardedeu.

Els dos quarts premis sñon el 26811 i el 78032, amb un premi de 10.000 euros el bitllet. El primer s’ha venut a Sant Boi deLlobregat i el segon a Tortosa.

Els cinquens, amb un premi per bitllet de 5.000 euros, han estat el 26658, venut a Berga, el 34321, venut a Gelida, i el 93837, venut a Sant Cugat del Vallès, Cabrera de Mar i Barcelona. Aquest últim ha estat el més repartit.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Concentració a Girona demanant la llibertat de Ponsatí

GIRONA

Els gironins afectats per l’AVE, indignats i resignats

girona

Restablerta l’alta velocitat entre Barcelona i Figueres

barcelona

Escoles i instituts apliquen mesures per millorar l’ús social del català

L’Hospitalet de Llobregat

Joan Dausà, Víctor Manuel i Ana Mena actuaran al Vallviva, que s’allarga

la vall d’en bas

L’hàbit de fumar a la rodalia de les escoles d’Olot persisteix

OLOT

Junts insisteix al govern espanyol sobre l'estació de mercaderies de Girona

girona

L'Estat es mostra disposat a parlar de la cessió de les antigues casernes de Girona

GIRONA

L’hostaleria de l’Alt Empordà reclama poder tenir més veu

figueres