Societat

El jovent gironí pot optar a accelerar el seu projecte amb el programa ‘The Bridge’

La nova iniciativa d’EduCaixa seleccionarà 10 projectes i els impulsarà amb una dotació econòmica de 25.000 euros i cinc mesos de formació i mentoria

El jovent gironí ja pot optar a accelerar el seu projecte amb el programa The Bridge, que impulsa EduCaixa per tal d’accelerar els projectes de joves emprenedors amb iniciatives empresarials en fase inicial que abordin reptes socials i mediambientals. L’objectiu de The Bridge és ajudar a construir una societat més justa a través de l’impuls a empreses emergents amb una proposta innovadora i un model de negoci sostenible, segons manifesta l’entitat a través d’un comunicat.

Així mateix, l’acceleradora es dirigeix a equips d’un mínim de dos emprenedors d’entre 18 i 30 anys amb un model de negoci sostenible i la voluntat de generar un impacte social o mediambiental. El projecte ha d’estar en fase de desenvolupament inicial, amb necessitat d’una injecció de capital o accés a inversors.

D’aquesta manera, cada projecte ha de tenir un representant i, en el cas que l’equip sigui un dels 20 preseleccionats, haurà d’assistir i participar en les sessions de diagnòstic, mentoria, bootcamp en línia i pitch day presencial a Barcelona el 12 de desembre. Els 10 equips seleccionats hauran d’assistir i participar en els tres esdeveniments presencials que se celebraran entre gener i maig del 2024 a Barcelona, Madrid i Màlaga.

D’altra banda, el jovent gironí pot presentar fins al 10 d’octubre a través de la plataforma de convocatòries de la Fundació “la Caixa”. El 27 d’octubre es donaran a conèixer els 20 projectes preseleccionats, que participaran en un bootcamp (curs intensiu) en línia al novembre i en un pitch day (dia de presentació) presencial al desembre. Els deu millors projectes entraran en l’acceleradora The Bridge i rebran 25.000 euros i cinc mesos de formació i mentoria. Els altres 10 projectes rebran un premi de 5.000 euros.

Amb tot plegat, el director corporatiu d’Educació i Màrqueting de la Fundació la Caixa, Xavier Bertolín apunta que “la sensibilitat i l’enginy dels joves són imprescindibles per abordar els desafiaments del present i del futur que afrontem com a societat. Per això, els volem ajudar a fer el salt i a fer realitat els seus projectes, promovent una emprenedoria que estigui vinculada al compromís social i a la sostenibilitat”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Ajut d’1,7 milions d’euros per a la renovació de l’enllumenat públic

cassà de la selva
SOCIETat

Acampada al claustre de la UB per denunciar “el genocidi del poble palestí”

BARCELONA
infraestructures

Renfe planta al Govern a una reunió excusant-se en les eleccions

barcelona
Societat

Mor Pere Torrents, veí de Torrelles de Foix

URBANISME

El 80% dels edificis del Camp de Tarragona no han passat inspeccions

TARRAGONA

La prescripció d’activitat social en lloc de fàrmacs s'inicia al CAP Valldoreix

SANT CUGAT DEL VALLÈS
URBANISME

Amics de la Rambla es queixa de les mancances de manteniment

BARCELONA
SALUT

Astrazeneca demana a la CE que retiri la seva vacuna contra la Covid-19

barcelona
societat

Identifiquen una nova forma genètica de l’Alzheimer

barcelona