Societat

Sense incidències a l’R3 en el primer dia laborable des de l’obertura del tram des de Parets del Vallès i Mollet

Els usuaris lamenten la poca coordinació entre el servei de bus i el tren: “Ha tancat portes i ens ha deixat fora”

El bus addicional que substitueix al tren triga tres cops més en fer el trajecte

Aquest dilluns és el primer dia laborable que es recupera el servei de tren des de Parets fins a Mollet Santa Rosa, però el tren no ha esperat els usuaris que venien amb l’autocar i molts han vist com se’ls li ha escapat per tan sols uns segons. Tot i això, el primer dia laborable després de l’obertura de l’R3 entre Parets del Vallès i Mollet Santa Roca no ha tingut grans incidències. La finalització de les obres està prevista a finals de gener.

“Hi ha moltes coses a millorar”. El portaveu de la plataforma ’Perquè no ens fotin el tren’, Daniel Pi, lamenta la falta de coordinació entre el servei de bus i el tren. “Els horaris no es compleixen i això dificulta molt els enllaços”, lamenta. De fet, això és el que precisament ha passat aquest dilluns, primer dia laborable des de l’obertura de l’R3 entre Parets del Vallès i Mollet Santa Roca.

Els usuaris que venien de Centelles amb autocar han arribat just quan el tren ha arrencat. “Ens hem quedat tots sorpresos”, lamenta el Samir, un dels afectats. Quan passa això, els usuaris s’han d’esperar gairebé mitja hora més fins al pròxim tren. “La gent que ha d’anar a treballar o a estudiar no pot esperar “, lamenta Daniel Pi.

De fet, és un maldecap per a qualsevol usuari. És el cas de la Judit i el David, que aquest dilluns han volgut anar a passar el dia a Barcelona. “Et despertes pensant que hi passaràs el dia i perds el matí al tren. Això és caòtic”, lamenten.

D’altra banda, el portaveu de la plataforma ’Perquè no ens fotin el tren’ també lamenta que el servei d’autobús que comunica Parets del Vallès amb la Garriga i que para a totes les estacions afectades és “massa llarg”. “Triga dues hores per fer 30 quilometres. Això no és una mica més que el tren, és el triple!”, lamenta. Per això, demana que es posin més autobusos directes.

Pi considera que Renfe ha de prendre nota de tots aquests inconvenients per al tall que preveu fer de cara a l’any que ve. “Cal que es prepari amb més temps, i que tingui els mitjans suficients i les garanties que els usuaris no es quedaran penjats”, ha afegit.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia