Societat

SOCIETAT

Girona licita la redacció del projecte per reparar el pont de l’Areny

Un estudi va detectar-hi esquerdes als extrems, els suports i al mur que dona al carrer del Carme

L’Ajuntament de Girona ha publicat la licitació per a la redacció del projecte de reparació del pont de l’Areny, que connecta el carrer del Carme amb el mercat del Lleó. El projecte determinarà com arreglar les esquerdes que hi ha en els extrems del pont i reparar els suports entre el mur i la plataforma pels problemes que també s’hi han detectat. A més, caldrà reparar el mur que hi ha a la banda del carrer del Carme. L’any passat el consistori ja va encarregar un estudi a fons d’aquesta infraestructura després de detectar-hi deficiències. Ara, aquest document detalla les millores que cal abordar per mantenir el pont després del desgast degut al pas dels anys. El projecte també inclourà un pla de manteniment de l’estructura.

L’actuació de millora també haurà de preveure unes cambres per inspeccionar de forma preventiva les capçaleres del pont. A més, es canviarà l’asfalt del pas i es col·locarà una capa impermeable perquè l’aigua no afecti la durabilitat de l’estructura.

El projecte es licita per 17.456 euros i haurà de preveure com executar les obres amb la mínima afectació possible del trànsit, ja que es tracta d’un punt cèntric en la mobilitat de la ciutat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.