Estudiants de la UA participen en una campanya contra la fabricació de mines antipersona
Impulsat per l'Associació Solidària de Publicitaris Implicats, el projecte es presentarà dilluns que ve 20 d'abril en la sala d'actes de l'Aulari II
Estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat d'Alacant s'uneixen a la campanya de comunicació internacional Destroy Mineland impulsada per l'Associació Solidària Publicitaris Implicats. El seu principal objectiu és que tots els països del món signen el Tractat d'Ottawa que prohibeix la fabricació i distribució de mines antipersona.
El projecte serà presentat dilluns pròxim, 20 d'abril, a les 12.30 hores, en la sala d'actes de l'aulari II de la UA, de la mà de Richard Wakefield, director creatiu de la campanya, i els estudiants de Publicitat i Relacions Públiques participants.
Destroy Mineland està formada per una marca amb eslògan, peces de street marketing, gràfiques i un espot viral per a sensibilitzar el públic. L'acció s'adreça a Barack Obama, Vladímir Putin i Xi Jinping, els líders de tres grans potències mundials que continuen sense firmar el Tractat d'Ottawa.
Al mateix temps, la campanya pretén conscienciar els mitjans de comunicació i la població sobre la perillositat d'aquests artefactes, ja que es calcula que avui dia hi ha més de cent deu milions de mines antipersona repartides en seixanta-quatre països. Cada dia, deu persones a tot el món són víctimes d'aquestes mines o d'altres explosius bèl·lics.
És la primera vegada en la història que quinze empreses i institucions vinculades al món de la publicitat treballen en conjunt i de manera altruista per una mateixa causa social.