Infraestructures i serveis

municipal

infraestructures

El camí de Sant Jaume a la Miana, tancat

El trencament d'un passallís deixa gairebé aïllat tot un veïnat

La pista asfal­tada que puja a la Miana des de Sant Jaume de Lli­erca està tan­cada arran del tren­ca­ment de la llosa del pas­sallís sobre el riu Fluvià situat a prop del nucli de Sant Jaume. Aquesta car­re­tera, d'uns sis quilòmetres, és la prin­ci­pal via d'accés al veïnat, tot i que els habi­tants de les set cases que el for­men (entre elles, una de dedi­cada al turisme rural) dis­po­sen, com a alter­na­tiva, d'una pista de terra que no està en gaire bon estat. Es tracta d'una via que passa per Sant Fer­riol i mena a Besalú, i que obliga a fer uns 14 quilòmetres fins a Sant Jaume. Men­tre no es repari el pas­sallís es mirarà de con­di­ci­o­nar l'esmen­tada pista de terra com a mesura d'urgència.

El tren­ca­ment de la llosa el va pro­duir un camió molt car­re­gat. La pla­ta­forma va cedir sota el seu pes i ara s'enfon­sa­ria del tot si hi passés un altre vehi­cle.

Una obra pro­gra­mada

Es dóna la cir­cumstància que d'aquí a quinze dies havien de començar unes obres de repa­ració del pas­sallís, perquè ja fa temps que s'estava degra­dant. Les obres ja esta­ven adju­di­ca­des i tot, amb un pres­su­post de 50.000 euros que cobrei­xen la Dipu­tació i l'Ajun­ta­ment, segons va infor­mar ahir l'alcalde, Jordi Car­gol.. L'última vegada que es va millo­rar aquest pas va ser el 1961, segons va indi­car Car­gol.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia