Infraestructures

Queixes pel traçat

El traçat del tancament del quart cinturó en exposició al públic no està deixant indiferent els territoris. Mentre l'alcalde de Terrassa, Pere Navarro, reconeixia que al pas per Terrassa s'adequava al consensuat al pla metropolità, sí que admetia que diferia a la comarca veïna del Vallès Oriental. A Palau-solità, fa setmanes l'alcaldessa, Mercè Pla, declarava a l'ACN que la proposta del govern espanyol “provocava una pressió urbanística al llarg del territori i d'impediments a futurs creixements” i censurava que “serà una via lenta”. Pla va insistir en el projecte d'ampliar l'antiga carretera entre Granollers i Sabadell, la C-155, per resoldre els problemes de polígons de Palau, però també de Polinyà o de Parets.

A les Franqueses del Vallès, el sindicat agrari ASAJA ha presentat unes vint al·legacions en considerar que el traçat trinxa zones de cultiu de la mongeta del ganxet a l'Ametlla, les Franqueses i Canovelles i, sobretot, al pla de Llerona. Demanen un traçat més coherent sense talussos de 35 metres, ni ponts ni falsos túnels.



Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona