Infraestructures i serveis

trànsit

infraestructures

La variant de Sant Miquel de Balenyà fa un pas més

El Departament de Territori i Sostenibilitat sotmet a informació pública des d'ahir el projecte de la variant de Sant Miquel de Balenyà, que ha de permetre treure volum de trànsit de la carretera BV-5303 al seu pas pel nucli urbà. Ara, administracions, entitats i particulars tenen 30 dies hàbils per presentar correccions al traçat o al projecte.

La proposta feta pel departament passaria per la zona nord de Sant Miquel i tindria un cost d'uns 3,8 milions d'euros. Més enllà d'alleugerir el trànsit de vehicles –s'estima que uns 8.000 passen per aquest punt cada dia–, la variant, que tindria 1,8 quilòmetres de longitud, també preveu la construcció d'un nou pont a sobre la via del tren. El que hi ha actualment és molt estret i inadequat per suportar el pas de camions. El nou pas elevat tindria una amplada de 23 metres.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona