Infraestructures i serveis

Infraestructures

Reprenen les obres de la variant de Calldetenes

Estan instal·lant enllumenat a les rotondes i fent l'enjardinament, entre altres actuacions

Està previst que la carretera estigui acabada del tot al setembre

Després d'estar uns tres mesos atu­ra­des i un cop adju­di­cada l'última fase de les obres, la set­mana pas­sada es van repren­dre els tre­balls a la vari­ant de Call­de­te­nes (N-141d), que segons les pre­vi­si­ons estarà com­ple­ta­ment aca­bada a mit­jan mes de setem­bre. Les actu­a­ci­ons que s'estan fent con­sis­tei­xen en la ins­tal·lació de l'enllu­me­nat de segu­re­tat a les roton­des, l'enjar­di­na­ment, l'ade­quació de l'enllaç de la car­re­tera actual a la rotonda de la banda de Sant Julià de Vila­torta i millo­res al camí del cemen­tiri.

Tot i que les obres s'atu­ra­ran alguns dies a l'agost, es pre­veu aca­bar-les del tot d'aquí a dos mesos. Lla­vors només que­darà pen­dent el traspàs de la titu­la­ri­tat de la Gene­ra­li­tat, que és qui ha fet les obres, a la Dipu­tació de Bar­ce­lona, que en serà la pro­pietària i serà la que deci­dirà la data de posada en fun­ci­o­na­ment. L'alcalde de Call­de­te­nes, Marc Ver­da­guer, subrat­lla “el salt qua­li­ta­tiu en tran­quil·litat i segu­re­tat que sig­ni­fi­carà per a Call­de­te­nes” i no amaga el desig de veure l'N-141d en fun­ci­o­na­ment: “En tenim mol­tes ganes.” Segons l'alcalde, al setem­bre o octu­bre només que­darà aca­bar la millora al barri de les Qua­tre Esta­ci­ons i de Sant Llàtzer de Vic, “tot i que això no afec­tarà la cir­cu­lació del trànsit per la vari­ant”. Ter­ri­tori va ini­ciar les obres el 27 d'octu­bre del 2014 i el ter­mini d'exe­cució pre­vist eren 12 mesos. Un cop oberta la vari­ant, l'Ajun­ta­ment vol enge­gar el procés par­ti­ci­pa­tiu per reno­var el car­rer Gran i l'avin­guda Pau Casals.

LA DATA

27.10.14
és el dia
en què el Departament de Territori de la Generalitat va començar les obres de la N-141d, a Calldetenes


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.