Arrenca la campanya de La Marató de TV3, que s’emetrà el 19 de desembre
Aquest any està dedicada a la salut mental i porta per eslògan ‘La Marató que trenca murs’
El programa celebra la seva 30 edició amb diverses accions especials, com una exposició itinerant
La salut mental centrarà la propera Marató de TV3 i Catalunya Ràdio, que arribarà a la seva trentena edició el diumenge 19 de desembre, segons ha anunciat aquest dijous la Fundació de la Marató.
A partir d’aquest dijous els mitjans de comunicació de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) desplegaran una campanya per divulgar i sensibilitzar sobre uns problemes de salut molt comuns i que tenen un elevat impacte social, sanitari i de la qualitat de vida de les persones afectades i del seu entorn. El programa, que té com a eslògan La Marató que trenca murs, vol contribuir així normalitzar i donar visibilitat social a aquests trastorns, que afecten una de cada quatre persones en algun moment de la vida.
La campanya inclou la difusió de la imatge gràfica i de l’espot, l’emissió d’espais dedicats a la salut mental i la realització de milers de sessions divulgatives als centres educatius d’arreu de Catalunya, entre altres, i culminarà amb el programa de ràdio i televisió del 19 de desembre.
En aquesta edició se sumaran diverses accions especials i participatives per celebrar els 30 anys de la Marató de TV3 i Catalunya Ràdio, com l’exposició itinerant 30 anys de la teva Marató o una samarreta solidària dissenyada per Jordi Labanda, que es posarà a la venda pròximament.
Des d’avui ja es poden fer donatius a través d’Internet, Bizum, transferència bancària o dels caixers automàtics de CaixaBank. El dia de l’emissió de La Marató també es podran fer per telèfon.