Cultura

MÚSICA

Setze finalistes actuaran en el Concurs de Cançó de Salitja

Molt abans del fenomen dels concursos televisius de talents, ja existia el Concurs de Cançó de Salitja, que ha estat durant més de quatre dècades un al·licient per a molts grups i solistes de la cançó d’autor, el pop, el rock i altres estils, d’arreu dels Països Catalans. Com és tradicional, la 44a edició del Concurs de Cançó de Salitja tindrà lloc el dimarts 15 d’agost, festivitat de la Verge, dins la programació de la festa major de Salitja, poble del municipi selvatà de Vilobí d’Onyar. A partir de les 19 h hi actuaran els setze finalistes d’aquesta edició, a l’envelat instal·lat a la plaça Major, amb entrada gratuïta.

Els finalistes són: Enric EZ, de Santa Maria de Palautordera, amb la cançó Mar de vidre; Ramon Barr, d’Hostalric, amb Per la ciutat de nit; el trio Nicòmac, de Badalona, amb Temps; Titu Martí, de Castellfollit del Boix, amb Quan vingui a buscar-te; Ferran Capdevila, de Sant Joan de les Abadesses, amb Una llum tímida; el grup reusenc Magari, amb El que val la pena; Maria Fort, de Tarragona, amb Sense guions; el duet valencià Crues, de Meliana, amb A la mar; el grup Bivac, de Porqueres, amb A la deriva; Noel Lluna, d’Amposta, amb Una mica més enllà; Pep Solano, de Girona, amb Que ho senti tothom; Ramon Mitjaneta, nascut a Sant Ramon (Segarra) i resident a Girona, amb No vull ser d’Instagram; Mireia Pagès, de Girona, amb No et vull trobar a faltar; Projecte Mau Band, de Sarrià de Ter, amb Sexe foll, i Jordi Carreras, de Palamós, amb Oblida’m lentament. El primer premi està dotat de 800 euros, el segon, de 400, i el tercer, de 200, i també hi ha un premi popular decidit pel públic, que inclou un dinar a la granja Mas Bes.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Cultura

La Fundació Josep Pla celebra el 50è aniversari

Palafrugell

Gemma Medina guanya el Premi Llucieta Canyà de Crítica Literària

La bisbal d’empordà

Mor l’actriu Concha Velasco als 84 anys

barcelona
Crònica
música

D’un blues de Memphis a volar

Barcelona
Olot

La Mostra d'Olot celebra el 800 aniversari del primer pessebre

Olot
temporada alta

La Menuda fa un tomb a la proposta escènica per a la primera infància

girona
CULTURA

Mor Joan Moll, un dels grans pianistes de la seva generació

Víctor Iriarte
Director de cinema

“El mapa és la possibilitat de canviar de destí”

Barcelona
cultura

Stay Homas presentarà aquest dissabte el seu disc “Homas” a l’Auditori de Girona

girona