Cultura

teatre

Sunyer: “El 21% és una agressió al ciutadà”

“La pujada de l'IVA del 8 al 21 per cent, a qui perjudica realment és al ciutadà: és una agressió”, va dir ahir el director del festival Temporada Alta, Salvador Sunyer, en una trobada amb el públic que va tenir lloc a la Fundació Valvi de Girona per orientar-lo entre l'àmplia oferta d'espectacles del festival –74 espectacles, 35 estrenes– que s'inaugura demà amb el Macbeth de Rigola a El Canal de Salt. Totes les funcions de Temporada Alta aniran precedides d'un missatge gravat que, a més d'advertir que s'han d'apagar els mòbils, recordarà als espectadors que els teatres catalans i estatals estan en contra de l'increment de l'IVA. Sunyer, però, confia que el govern estatal tirara enrere aquesta mesura, com ja s'ha fet a Portugal i Holanda.

Sunyer va remarcar que, a diferència de la majoria de festivals, Temporada Alta està obert a públics molt diversos, i també va destacar que aquest any s'han programat més obres de Shakespeare que mai i “totes diferents”, i molta dansa contemporània, com una de les apostes de futur del festival.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Antonina Obrador
Directora de cinema

“M’atrau la gent que sent la necessitat de sortir del ramat”

Palma
TEMPORADA ALTA

El Romea presenta ‘La douleur’ en els 10 anys de la mort de Chéreau

BARCELONA

Uns Goya amb accent català

madrid
novetat editorial

Esperança Camps no té por d’escriure pels marges

Barcelona
Crítica
teatre

Cinema frontó

fantàstic

Una tauleta que ressona en festivals de tot arreu

investidura

Olga Xirinacs, ‘honoris causa’

drama

Un delicte per resoldre la crisi existencial

Animació

Adaptació d’una obra de Reymont, Nobel polonès