Economia
Iberia: "El nostre objectiu és alimentar el 'hub' de Madrid"
La companyia vol crear la nova 'low cost' només per portar passatgers a Barajas que omplin les rutes de llarg recorregut. L'aerolínia ha invertit 18 milions en el nou hangar de 13.200 metres quadrats al Prat
Iberia continua d'esquenes a Barcelona. El seu únic objectiu és poder portar el màxim nombre de passatgers a l'aeroport de Madrid-Barajas i d'allà distribuir-los cap a tot el món. Aquesta és l'única finalitat que té la creació d'una filial de baix cost "perquè necessitem un alimentador de xarxa al hub de Madrid" que els permeti "resoldre un problema estructural que existeix en el curt i mitjà radi" segons va dir el seu president, Antonio Vázquez.
Aquesta nova línia aèria "serà un vehicle competitiu que ens permetrà funcionar amb garanties d'èxit en el futur" i que no ha de fer la competència a la seva altra filial, Vueling. Vázquez va fugir d'estudi quan se li va demanar si des de Barcelona operaria alguna altra ruta a part del pont aeri. "Sempre ens plantegem rutes i quan hi hagi oportunitats les establirem", va dir.
El president d'Iberia, acompanyat de l'alcalde de Barcelona i president del Consorci de la Zona Franca (CZFB), Jordi Hereu, va assistir ahir a l'aixecament de la coberta del modern hangar de manteniment que s'està construint a l'aeroport del Prat, amb una inversió de 24 milions d'euros, 18 aportats per l'aerolínia i 6 pel CZFB. L'hangar, de 13.200 metres quadrats de superfície i amb una alçada lliure de 25 metres, té capacitat per allotjar l'avió més gran del món, l'Airbus A380.
El que sembla cada cop més clar és que pocs avions d'Iberia faran servir aquestes instal·lacions i sí els de la resta de companyies, sobretot Vueling, que ha renunciat a construir el seu propi taller. Per aquest motiu Vázquez es pren aquesta infraestructura com un negoci per a la seva empresa i no es va estar de recordar, per activa i per passiva, que "Iberia Mantenimiento és la novena companyia del món". Hereu, que va elogiar el projecte, va aprofitar l'oportunitat per recordar a Vázquez que "hem de parlar del futur d'Iberia a Barcelona".
Aquesta nova línia aèria "serà un vehicle competitiu que ens permetrà funcionar amb garanties d'èxit en el futur" i que no ha de fer la competència a la seva altra filial, Vueling. Vázquez va fugir d'estudi quan se li va demanar si des de Barcelona operaria alguna altra ruta a part del pont aeri. "Sempre ens plantegem rutes i quan hi hagi oportunitats les establirem", va dir.
El president d'Iberia, acompanyat de l'alcalde de Barcelona i president del Consorci de la Zona Franca (CZFB), Jordi Hereu, va assistir ahir a l'aixecament de la coberta del modern hangar de manteniment que s'està construint a l'aeroport del Prat, amb una inversió de 24 milions d'euros, 18 aportats per l'aerolínia i 6 pel CZFB. L'hangar, de 13.200 metres quadrats de superfície i amb una alçada lliure de 25 metres, té capacitat per allotjar l'avió més gran del món, l'Airbus A380.
El que sembla cada cop més clar és que pocs avions d'Iberia faran servir aquestes instal·lacions i sí els de la resta de companyies, sobretot Vueling, que ha renunciat a construir el seu propi taller. Per aquest motiu Vázquez es pren aquesta infraestructura com un negoci per a la seva empresa i no es va estar de recordar, per activa i per passiva, que "Iberia Mantenimiento és la novena companyia del món". Hereu, que va elogiar el projecte, va aprofitar l'oportunitat per recordar a Vázquez que "hem de parlar del futur d'Iberia a Barcelona".
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.