Economia

L'Aliança vol recuperar els mercats de proximitat

Reus, Salou, Cambrils, Vila-seca i PortAventura treballaran per atreure el turisme que no vagi al nord d'Àfrica

Els patronats de turisme de Salou, Cambrils i la Pineda (Vila-seca), l'Agència Reus Promoció i PortAventura van renovar ahir el conveni de col·laboració per promocionar la Costa Daurada central. La regidora de Turisme de Cambrils, Mercè Dalmau, va qualificar l'acord de “singular i únic”; d'aquest acord en sorgiran campanyes per atreure turistes en mercats d'origen i la presència en fires. Les actuacions es basaran “en criteris de qualitat i s'adreçaran al turisme familiar”, com va explicar la presidenta de l'Agència Reus Promoció, Montserrat Caelles.

L'Aliança turística centrarà els esforços en els mercats català, espanyol i francès. L'acord també preveu l'assistència voluntària en iniciatives com ara les fires de turisme Bebés & Mamás de Barcelona, Fitur de Madrid, el Saló de les Vacances de Brussel·les, la fira Mappro de París i diverses accions de màrqueting de carrer. També s'editarà conjuntament el material de promoció i marxandatge i s'estrenarà el nou portal de l'Aliança, www.familyholidays.cat.

El regidor de Turisme de Salou, Benet Presas, va destacar l'esperit “generós” de l'acord ja que, a més de la promoció de les destinacions, es posa en comú l'oferta complementària cultural, comercial, gastronòmica i de lleure dels municipis, “sense importar-nos que un turista se'n vagi a fer una activitat al municipi del costat”. Presas també va remarcar la fidelitat de l'acord: “En quinze anys ha perdurat l'Aliança, tot i els canvis de governs i de persones.”

Pel que fa a les previsions per al 2016, el titular de Turisme de Salou va pronosticar que la situació conflictiva que es viu al nord d'Àfrica “fa que les destinacions de Tunísia i d'Egipte hagin desaparegut i que a Turquia les vendes hagin caigut en picat”. Els responsables turístics afirmen que s'estan reprogramant reserves que podrien augmentar el nombre de visitants de la Costa Daurada i d'altres destinacions mediterrànies. En aquest sentit, el president del Patronat de Turisme de Vila-seca, Pere Segura, va assenyalar: “Cal estar preparats per atreure aquests clients que no vagin a l'Àfrica.”



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
economia

La pensió mitjana dels catalans creix un 5,06% al juliol i se situa en 1.306 euros

barcelona
economia

Catalunya es manté el 2022 com el tercer territori que més recapta però el desè en recursos rebuts

barcelona
economia

Lleuger descens de l’atur, que se situa en el 9,41%

barcelona
economia

Segon avís de la CE a Espanya per “discriminar” els interins

barcelona
economia

El govern ha destinat 246 milions en ajuts a la indústria des de 2021

barcelona

Figueres acollirà per primer cop el Fòrum Gastronòmic Ciutat per al públic general el 5 i 6 d’octubre

FIGUERES

Es preveu que el 36 per cent de la producció catalana de poma es culli a Girona

GIRONA

La Cambra de Comerç de Barcelona avisa que el turisme “no pot tenir un creixement infinit”

Barcelona

L’empresa de reciclatge ACIN compra l’antiga tèxtil Nylstar per 8 milions

blanes