Economia

empresa

Coffee Center treu una nova línia de cafè de finca elaborat a Barcelona

El nou producte es fa en un taller de Sant Fost de Campsentelles i està adreçat al sector ‘premium'

L'empresa gironina hi ha invertit 300.000 euros

L'empresa Cof­fee Cen­ter, amb seu a Aigua­viva, ha tret al mer­cat una nova línia de cafè de finca adreçada al sec­tor pre­mium en la qual ha inver­tit uns 300.000 euros. Fin­café, que és el nom de la marca, s'ela­bora única­ment en un taller de Sant Fost de Campsen­te­lles (Vallès Ori­en­tal) amb pro­duc­tes dels con­ti­nents ame­ricà, asiàtic i africà, i es dis­tri­bu­eix tant en punts de venda com en els sec­tors de la res­tau­ració, l'hote­le­ria i el càtering.

La nova línia de l'empresa Cof­fee Cen­ter, que opera en l'àmbit del cafè i les infu­si­ons amb la reco­ne­guda marca Alma, va sor­tir al mer­cat el mes d'abril pas­sat. L'empresa té pre­vist que Fin­café suposi un 10% de la fac­tu­ració total de Cof­fee Cen­ter en el seu pri­mer any de vida. Segons els repre­sen­tants de l'empresa, Fin­café té una mar­cada per­so­na­li­tat deri­vada de les seves fin­ques, el res­pecte pels temps d'ela­bo­ració i els seus grans d'ori­gen, que són selec­ci­o­nats “pels experts de la marca per la seva sin­gu­la­ri­tat, la seva ubi­cació i la seva qua­li­tat, que els con­fi­gu­ren un aroma i un sabor irre­pe­ti­bles amb un tor­rat natu­ral”.

A més, la marca Fin­café és un pro­ducte que neix de la fusió de la tra­dició cafe­tera de “les millors fin­ques situ­a­des a l'Amèrica del Sud i l'Amèrica Cen­tral, però també a Àfrica i Oce­a­nia” amb les tècni­ques més inno­va­do­res del sec­tor per satis­fer les neces­si­tats d'un cli­ent cada cop més exi­gent tant en el sec­tor de la res­tau­ració com en el par­ti­cu­lar. Fin­café té cer­ti­fi­cats de sos­te­ni­bi­li­tat (Fair Trade, Rain­fo­rest, UTC i FSC).

L'empresa giro­nina Cof­fee Cen­ter va tan­car l'any 2015 amb una fac­tu­ració de sis mili­ons d'euros.

LA XIFRA

6
milions
d'euros és la facturació que va tenir el 2015 l'empresa amb seu a Aiguaviva Coffee Center.

LA FRASE

La nova línia està elaborada amb productes dels continents americà, asiàtic i africà
Jordi Pou
DIRECTOR GERENT DE L'EMPRESA

LA FRASE

Es distribueix tant a punts de venda i en els sectors de la restauració, el càtering i l'hostaleria
Jordi Pou
DIRECTOR GERENT DE L'EMPRESA

Salt cap al mercat mundial de les begudes saludables

Alma, l'empresa d'ecoinfusions i begudes saludables de Coffee Center, continua immersa en un procés d'internacionalització i ha decidit fer arribar les seves begudes saludables Binatural i granissats ecològics, Frozen, a tot el món. Per això l'empresa ha participat aquest any en diverses fires, entre les quals hi ha la Biofach (la fira d'alimentació ecològica més important a escala mundial) que es va fer al febrer a Nuremberg (Alemanya).

Segons els responsables de l'empresa, Alma està consolidant la seva presència en l'àmbit europeu –han incorporat recentment un nou distribuïdor a Itàlia i les vendes s'han disparat en el mercat rus.

En els àmbits català i espanyol, Alma continua creixent amb la línia de begudes saludables Binatural, que “ha tingut molt bona acceptació en el sector hoteler”. Fins ara les begudes saludables tenien una presència i “facturació testimonial” a l'empresa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia