Esports

La comissió Antiviolència anuncia una sanció per a l'Espanyol de 18.500 euros

La comissió Antiviolència ha anunciat una sanció per a l'Espanyol de 18.500 euros. Els implicats en el llançament de bengales en el derbi passat seran multats amb 65.000 euros i tindran prohibit l'accés als recintes esportius durant cinc anys.

Albert Soler, president de la comissió i director general d'Esports, ha explicat que s'ha aplicat "la pena màxima de prohibició d'entrada a qualsevol recinte esportiu" als sis aficionats identificats com a causants dels fets –cinc Boixos Nois detinguts i un de l'Espanyol–, que també rebran multes per llançament de pedres a vehicles policials, llançament d'objectes i invasió de camp.

Per la resta d'infraccions, considerades com a greus per la comissió, aquesta proposa 6.000 euros de multa i dos anys sense accedir a recintes esportius pel llançament de pedres a cotxes de les Forces de Seguretat; 4.000 euros i un any de prohibició per llançament d'objectes i 4.000 euros més i 12 mesos de prohibició per invasió de camp.

La Comissió també ha anunciar dues multes per a l'Espanyol, com a organitzador del partit, per infracció greu, en presentar deficiències en les mesures de control d'accés i permanència d'espectadors quantificades en 15.000 i 3.000 euros, respectivament.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Miquel Fuentes
entrenador assistent del primer equip del bàsquet girona

“Volia aprendre en el Girona i hi vaig enviar un correu”

Girona
 
Sara Marín
CAPITANA DEL CLUB RUGBI SANT CUGAT

“Nosaltres som l’inici del canvi”

SANT CUGAT
 
 

Fer camí entre els retrobaments

barcelona
 
Hansi Flick
Entrenador del Barça

“Hem treballat molt i no volem que sigui el final”

barcelona
 

El MIC, cada cop més global

girona
 

La constància

 
Gavi
Futbolista del Barça

“Molts pensen que no sé jugar a futbol; no en tenen ni p... idea”

Barcelona