Successos

barcelona

Un menor d’edat, ferit per apunyalament al centre de Barcelona

Un menor d’edat va resultar ferit per apunyalament divendres a la nit al centre de Barcelona, segons ha publicat El Caso i ha confirmat l’ACN de fonts policials. L’agressió es va produir pels voltants de les deu de la nit a les rodalies de la plaça de Catalunya.

El jove afectat, d’uns 17 anys, va ser assaltat per dues persones per causes que encara es desconeixen i va rebre una ganivetada a l’abdomen. Va ser traslladat d’urgència a un centre hospitalari, però la seva evolució és favorable i la seva vida no corre perill. Els Mossos d’Esquadra s’han fet càrrec de la investigació del succés i busquen els autors d’aquesta agressió amb arma blanca.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia