Infraestructures

tortosa

Al·legacions i talls de carretera pel traçat de l'autovia A-7

Bel diu que l'estudi d'impacte aprovat per l'Estat permet que es trinxi Campredó

El traçat de la futura auto­via A-7 separa el poble de Cam­predó i el nucli de Font de Quinto, sense aten­dre les al·lega­ci­ons de l'Ajun­ta­ment de Tor­tosa ni el con­sens pro­mo­gut per la dele­gació de la Gene­ra­li­tat a l'Ebre amb els ajun­ta­ments del ter­ri­tori. L'alcalde tor­tosí, Fer­ran Bel, va denun­ciar ahir que el govern de l'Estat ja ha apro­vat un segon estudi d'impacte que incom­pleix el com­promís d'estu­diar traçats alter­na­tius. De fet, està ela­bo­rat amb plànols redac­tats el desem­bre del 2009, que és quan es va apro­var una pro­po­sició no de llei de CiU al Congrés dels Dipu­tats. Bel va anun­ciar que l'Ajun­ta­ment tor­tosí tor­narà a pre­sen­tar al·lega­ci­ons al pro­jecte, i l'alcalde pedani de Cam­predó, Joan Sana­huja, va adver­tir que es plan­te­gen tallar l'auto­via de l'Aldea (C-42) i l'N-340.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia