Societat

Operació neteja a Força Real

L'Associació FRACAS, creada per a la conservació i protecció del paratge de Força Real, ha mobilitzat una cinquantena de persones de Cornellà de la Ribera, Montner i Millars

FRA­CAS (Força Real Asso­ci­a­tion pour la Con­ser­va­tion et l'Aménage­ment du Site) és una asso­ci­ació que vol “defen­sar el paratge con­tra tots els atacs”. L'any pas­sat aquesta asso­ci­ació va pre­sen­tar un recurs al tri­bu­nal admi­nis­tra­tiu de Mont­pe­ller con­tra el pro­jecte de Zona de Desen­vo­lu­pa­ment Eòlic de la comu­ni­tat de muni­ci­pis Per­pinyà Medi­terrània, que pre­veu la cons­trucció de qua­ranta tor­res eòliques en els ves­sants est de Força Real. El pro­ce­di­ment judi­cial es troba en curs.

El dis­sabte 19 de febrer una cin­quan­tena d'habi­tants de Millars, Mont­ner i Cor­nellà de la Ribera van par­ti­ci­par a una ope­ració de neteja entorn de l'ermita i el camí dels Cam­pells. Un camió de l'ajun­ta­ment de Cor­nellà de la Ribera va ser emple­nat de detri­tus com runes, ampo­lles de plàstic i de vidre, bos­ses, neumàtics i, altres mate­ri­als.

El telèfon de l'asso­ci­ació FRA­CAS és el 0682928660 i l'adreça electrònica aude.​homo@​orange.​fr



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.