Societat
L'aeroport del Prat recupera el funcionament dels panells informatius
Infraestructures
Els tècnics d'AENA han acabat cap a les 10:30 hores d'avui les tasques de manteniment en els panells informatius de les terminals A i B de l'aeroport del Prat que durant unes dues hores han estat sense funcionar.
Segons fonts d'AENA, durant aquest espai de temps s'han reforçat els serveis d'informació a través de megafonia i de les oficines d'atenció al públic. La suspensió del sistema informàtic no ha afectat les operacions, que han mantingut una puntualitat del 91%, segons AENA.
El director de l'aeroport, Fernando Echegaray, ha explicat que durant aquesta nit s'ha fet una revisió del sistema informàtic del Prat. "Les tasques de manteniment s'han prolongat una mica més del que es preveia en el sistema d'informació al públic a través dels monitors, però la resta de l'aeroport ha funcionat amb normalitat", segons Echegaray.
AENA ha reforçat amb 25 persones les oficines d'atenció a l'usuari de les terminals A i B, tant a la zona de facturació com a la zona d'embarcament, on no funcionaven les pantalles informatives.
La suspensió del servei ha obligat molts passatgers a orientar-se a través de la megafonia o a través de les oficines d'AENA, que en alguns moments han registrat cues d'usuaris per conèixer on havien de facturar o per quina porta havien d'embarcar fins al seu avió.
La incidència també ha afectat les pantalles d'informació del sistema de recollida de maletes. Patricia Arroyo, que ha volat de Madrid a Barcelona, ha afirmat a la sortida de la terminal B que "les pantalles no funcionaven, però no hi ha hagut més problemes ja que dins hi ha molta gent d'AENA amb tota la informació sobre on havies de recollir la maleta".
Segons fonts d'AENA, durant aquest espai de temps s'han reforçat els serveis d'informació a través de megafonia i de les oficines d'atenció al públic. La suspensió del sistema informàtic no ha afectat les operacions, que han mantingut una puntualitat del 91%, segons AENA.
El director de l'aeroport, Fernando Echegaray, ha explicat que durant aquesta nit s'ha fet una revisió del sistema informàtic del Prat. "Les tasques de manteniment s'han prolongat una mica més del que es preveia en el sistema d'informació al públic a través dels monitors, però la resta de l'aeroport ha funcionat amb normalitat", segons Echegaray.
AENA ha reforçat amb 25 persones les oficines d'atenció a l'usuari de les terminals A i B, tant a la zona de facturació com a la zona d'embarcament, on no funcionaven les pantalles informatives.
La suspensió del servei ha obligat molts passatgers a orientar-se a través de la megafonia o a través de les oficines d'AENA, que en alguns moments han registrat cues d'usuaris per conèixer on havien de facturar o per quina porta havien d'embarcar fins al seu avió.
La incidència també ha afectat les pantalles d'informació del sistema de recollida de maletes. Patricia Arroyo, que ha volat de Madrid a Barcelona, ha afirmat a la sortida de la terminal B que "les pantalles no funcionaven, però no hi ha hagut més problemes ja que dins hi ha molta gent d'AENA amb tota la informació sobre on havies de recollir la maleta".
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.