Ematsa bonificarà els tarragonins si no compleix els seus compromisos
L'Empresa Municipal Mixta d'Aigües de Tarragona (Ematsa) compensarà econòmicament els seus clients amb quantitats que oscil·laran dels 20 als 30 euros quan incompleixi els compromisos. La mesura, que suposarà un abonament automàtic en el compte bancari o bé a petició del client –actualment, Ematsa té uns 55.000 abonats entre Tarragona i els Pallaresos– és una conseqüència de la carta de compromisos de qualitat de l'empresa, que neix amb l'objectiu de millorar la qualitat del servei i entrarà en funcionament a partir de l'1 de gener del 2010. Les compensacions econòmiques aniran en funció del greuge produït al client.
Alta de subministrament.
Reclamacions.
Reposició del subministrament.
Pressupostos de connexions de servei.
Execució immediata i gratuïta.
Repercutirà en la tarifa
El preu de l'aigua del 2011 al 2014 –durant tot el 2010 la tarifa es congelarà– també dependrà del grau de compliment dels compromisos envers els clients, ja que, al marge dels barems que s'agafen com a referència per calcular-lo –l'IPC, el preu de cost de l'aigua que es paga al CAT i la despesa de personal–, a partir del 2011 també es tindrà en compte el major o menor compliment dels compromisos adquirits.