Esports

Els seguidors del Schalke 04 s’estaran al Maremàgnum

S’activa el dispositiu per controlar els 7.000 aficionats que arribaran dimecres

El dispositiu especial per evitar comportaments incívics de seguidors d’equips de futbol s’activarà per segona vegada demà amb l’arribada a Barcelona dels aficionats del club alemany Schalke 04, rival del Barça en els quarts de final de la Lliga de Campions. A diferència de l’operació organitzada fa un mes per acollir els 15.000 seguidors del Celtic a la Fira de Barcelona, el lloc de concentració dels 7.000 seguidors alemanys serà la plaça de l’Odissea, entre el Maremàgnum i l’IMAX.

Perquè no es repeteixin els lamentables incidents de la tardor passada provocats al centre de la ciutat pels seguidors del Rangers, el consistori ha muntat una mena de miniparc d’atraccions amb billars, futbolins i activitats musicals. També habilitarà un aparcament per als autocars, reforçarà la neteja i instal·larà urinaris a la plaça. El que no oferirà aquesta vegada són les racions de paella i cervesa. La raó és que l’oferta comercial del Maremàgnum “és
més que suficient”.

De fet, el dispositiu ja fa dies que ha començat amb la publicació, a la web del club alemany, d’informació amb l’ordenança de civisme i les multes en cas d’incomplir-la. A més, es repartiran uns 12.000 fullets informatius en alemany als avions i als autocars dels aficionats.

El dispositiu per acollir els seguidors del Celtic de Glasgow va suposar a les arques municipals una despesa de prop de 90.000 euros i uns ingressos d’11.500 euros per la venda de menjar i begudes.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
G-League (NBA)

Cap al draft de l’NBA

BADALONA
 
Sara Marín
CAPITANA DEL CLUB RUGBI SANT CUGAT

“Nosaltres som l’inici del canvi”

SANT CUGAT
 
 

Stuani fa una crida a la unitat

girona
 
Miquel Fuentes
entrenador assistent del primer equip del bàsquet girona

“Volia aprendre en el Girona i hi vaig enviar un correu”

Girona
 

Fer camí entre els retrobaments

barcelona
 
Hansi Flick
Entrenador del Barça

“Hem treballat molt i no volem que sigui el final”

barcelona
 

El MIC, cada cop més global

girona