Punt divers
El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida vol ampliar l'oferta turística per allargar l'estada dels clients
El director del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Xavier Moncayo, ha dit que s'ha d'estimular una oferta turística més variada i incentivar la promoció per allargar l'estada dels turistes a la demarcació de Lleida ja que l'estada s'ha escurçat considerablement els darrers anys. Moncayo ha afegit que això no vol dir descuidar la política de preus donat que s'ha de seguir oferint un producte de qualitat i un bon servei per fidelitzar el client. Moncayo ha dit que en l'actual situació de crisi econòmica s'ha d'apostar per un turisme de proximitat. La Comissió de Turisme ha aprovat el pla d'accions de promoció de caire internacional que durà a terme a França, Anglaterra i Alemanya.
Les accions internacionals es faran a les localitats de Paris, Londres i Düsseldorf. La Comissió també ha estat informada del pròxim workshop (taller professional) amb touroperadors del mercat alemany que tindrà lloc el 30 d'octubre a la Seu d'Urgell dins del Programa Pirineus i en el que participaran uns cinquantena d'empreses de la demarcació de Lleida. També s'ha donat a conèixer la celebració d'un altre workshop destinat al Turisme Actiu i que tindrà lloc els dies 16, 17 i 18 de juny a València, Madrid i Bilbao, adreçat a operadors i agents turístics i organitzat en col·laboració amb Turisme de Catalunya i amb l'objectiu de captar clients de proximitat. En l'àmbit de la promoció internacional la Comissió ha estat informada de la important acció promocional que durant tota aquesta setmana està duent a terme el sector turístic del Pirineu i de les Terres de Lleida a la regió de Midi-Pyrénées, amb motiu de l'exposició 'La Catalogne pose ses valises à Toulouse', organitzada per Turisme de Catalunya i coordinada pel Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida en col·laboració amb els diferents consells comarcals, el Consorci del Montsec, la Vall de Boí, Torisme Val d'Aran i Turisme de Lleida amb l'objectiu de consolidar la marca 'Catalunya' en el seu primer mercat turístic emissor europeu. Moncayo ha dit que amb les accions que s'estan fent a la regió Midi-Pyrénées i les que s'han fet a Perpinyà es busca un turisme de proximitat. Xavier Moncayo ha anunciat que el proper dia 2 de juny es presentarà una campanya publicitària de la demarcació de Lleida amb l'objectiu de fer especial incidència a Catalunya tot i que també s'incidirà de manera puntual a la resta d'Espanya.La Comissió de Turisme de la Diputació, celebrada aquest dimecres a Rialp, ha aprovat també la celebració d'una nova sessió del Fòrum 'Manel Martín' que tindrà lloc el pròxim mes d'octubre i que aquesta vegada tractarà sobre el Municipi i el Turisme. La Jornada pretén ser un fòrum de debat adreçat tant al sector turístic com als ajuntaments per analitzar de quina manera incideix la indústria turística en els municipis i principalment en els petits nuclis de població, com també què han de fer els municipis per millorar el seu potencial turístic.
Les accions internacionals es faran a les localitats de Paris, Londres i Düsseldorf. La Comissió també ha estat informada del pròxim workshop (taller professional) amb touroperadors del mercat alemany que tindrà lloc el 30 d'octubre a la Seu d'Urgell dins del Programa Pirineus i en el que participaran uns cinquantena d'empreses de la demarcació de Lleida. També s'ha donat a conèixer la celebració d'un altre workshop destinat al Turisme Actiu i que tindrà lloc els dies 16, 17 i 18 de juny a València, Madrid i Bilbao, adreçat a operadors i agents turístics i organitzat en col·laboració amb Turisme de Catalunya i amb l'objectiu de captar clients de proximitat. En l'àmbit de la promoció internacional la Comissió ha estat informada de la important acció promocional que durant tota aquesta setmana està duent a terme el sector turístic del Pirineu i de les Terres de Lleida a la regió de Midi-Pyrénées, amb motiu de l'exposició 'La Catalogne pose ses valises à Toulouse', organitzada per Turisme de Catalunya i coordinada pel Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida en col·laboració amb els diferents consells comarcals, el Consorci del Montsec, la Vall de Boí, Torisme Val d'Aran i Turisme de Lleida amb l'objectiu de consolidar la marca 'Catalunya' en el seu primer mercat turístic emissor europeu. Moncayo ha dit que amb les accions que s'estan fent a la regió Midi-Pyrénées i les que s'han fet a Perpinyà es busca un turisme de proximitat. Xavier Moncayo ha anunciat que el proper dia 2 de juny es presentarà una campanya publicitària de la demarcació de Lleida amb l'objectiu de fer especial incidència a Catalunya tot i que també s'incidirà de manera puntual a la resta d'Espanya.La Comissió de Turisme de la Diputació, celebrada aquest dimecres a Rialp, ha aprovat també la celebració d'una nova sessió del Fòrum 'Manel Martín' que tindrà lloc el pròxim mes d'octubre i que aquesta vegada tractarà sobre el Municipi i el Turisme. La Jornada pretén ser un fòrum de debat adreçat tant al sector turístic com als ajuntaments per analitzar de quina manera incideix la indústria turística en els municipis i principalment en els petits nuclis de població, com també què han de fer els municipis per millorar el seu potencial turístic.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.