Infraestructures

Tercer carril i mitjana a la C-55, a Collbató

L'obra té un preu de 3,5 milions d'euros i es començarà la primavera que ve

El Departament de Territori i Sostenibilitat impulsa la construcció d'un tercer carril i una barrera central a l'altura de la C-55 per Collbató, just després de la zona de l'aeri de Montserrat. L'obra té un cost de 3,5 milions d'euros, s'iniciarà a la primavera i tindrà una durada de nou mesos. El projecte abasta un tram de dos quilòmetres de la C-55 que registra un trànsit de més de 14.000 vehicles diaris. El carril addicional serà en sentit Manresa i tindrà 1,1 quilòmetres de longitud. També s'instal·larà una mitjana de formigó d'1,6 metres d'amplada com ara les que ja s'han instal·lat entre Manresa i Sant Vicenç de Castellet “per reforçar la separació dels dos sentits de circulació i evitar els xocs frontals”. I es millorarà l'encreuament de la C-55 amb la B-113 (carretera de ca n'Astruc), amb la formació d'un tercer carril central a la C-55 i una rotonda fora del tronc de la B-113 per a fer els canvis de sentit “amb més comoditat”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona