Serveis

Queixes a Bescanó pels talls de telèfon al polígon

Empreses de Montfullà diuen que fa mesos que en pateixen

Algunes empreses del polígon de Montfullà, a Bescanó, han dirigit queixes a Telefónica pels talls en la línia que pateixen des de fa mesos. Les empreses critiquen la freqüència d'aquests incidents —quatre en els últims onze mesos i l'últim de més de 20 hores sense línia— i que la companyia no els doni alternatives. Un dels afectats explica que l'empresa de telecomunicacions els diu que és tracta “d'una avaria massiva”, i que hi estan “treballant” per resoldre-ho. En tot cas, però, els mateixos usuaris han pogut comprovar com hi ha cables tallats en les caixes del sector i que els tècnics que hi van per resoldre les avaries, quan se'ls truca, refan les connexions. En aquest sentit, es dóna la circumstància que les incidències ha coincidit en el temps amb la vaga de treballadors, empleats i autònoms dependents d'empreses subcontractades per Telefónica.

Per la seva banda, l'alcalde de Bescanó, Xavier Soy, va explicar ahir que estava al corrent d'aquestes incidències i hi va afegir que s'hi està treballant i que la solució vindrà amb la instal·lació de fibra òptica al polígon.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.