Política

El Kremlin treu ferro a la visita de Biden a Kíiv

El portaveu del Kremlin, Dmitri Peskov, ha afirmat que no és un esdeveniment extraordinari capaç d’influir en la política de Rússia

La visita que va fer aquest dilluns el president dels Estats Units, Joe Biden, a Ucraïna no és un esdeveniment extraordinari capaç d’influir en la política de Rússia, ha afirmat avui el portaveu del Kremlin, Dmitri Peskov.

“No crec que per a nosaltres una visita del president dels EUA, fins i tot a Ucraïna, sigui un esdeveniment extraordinari capaç d’influir a la nostra política interna”, ha dit Peskov citat per l’agència russa.

Ha apel·lat davant els periodistes al principi de la sobirania i ha afegit: “Siguem sobirans: les principals prioritats per a nosaltres som nosaltres mateixos i la nostra agenda”.

Les declaracions de Peskov a la premsa són la primera reacció del Kremlin a la visita de Biden a Ucraïna en què el mandatari nord-americà va anunciar un nou paquet d’ajuda militar a Kíiv per una suma de 500 milions de dòlars.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Milei compara la caiguda del mur de Berlín amb les eleccions argentines en ser investit president

BARCELONA

La OPEP no veu realista posar data a la fi dels combustibles fòssils

barcelona

Els egipcis voten en uns comicis amb Abdelfatah al Sisi com a gran favorit

barcelona

Illa urgeix Aragonès a convocar la taula de partits catalans

barcelona

Camats, Berbel, Continente i Pané, als Consells Socials de les universitats de Barcelona

BARCELONA

Cimera a la vista per negociar una nova pujada del salari mínim

barcelona

Crida de Zelenski a impedir que Rússia reprengui la iniciativa

BARCELONA

Atacs d’Israel a Hamàs al nord de Gaza i contra Hezbol·là al Liban

BARCELONA

Mas Guix plantarà dilluns el Consell de Política Fiscal i Financera

barcelona